W padoku F1 coraz głośniej plotkuje się na temat prawdziwego powodu, dla którego ekipa Lotus w czwartek oficjalnie złożyła protest przeciwko ekipie Mercedesa i jej systemowi F-duct sprzężonym z układem DRS.
FIA bardzo szybko odrzuciła protest ekipy Lotusa, niemniej ten nie skorzystał z możliwości apelacji od opinii sędziów przed Międzynarodowym Trybunałem Apelacyjnym.„Teraz, gdy FIA zajęła jasne stanowisko, musi być ono respektowane” wyjaśniał w wywiadzie dla L’Equipe Eric Boullier, szef zespołu.
„Zaletą tej sytuacji jest to, że otworzone zostały drzwi do rozwiązań, które mogą być znacznie bardziej interesujące” dodawał, sugerując, że jego zespół może pracować nad ulepszoną wersją układu Mercedesa.
14.04.2012 15:09
0
Ciekawe ale PR Lotusie jest mocny, gorzej z poprawkami, patrz ostatnie, które nie wypaliły. Poczekamy zobaczymy i życzę sukcesu.
14.04.2012 15:39
0
Brawo Eric, dobra zagrywka. Aż jestem ciekaw, co przygotują na Europę...
14.04.2012 20:07
0
F-duct im wyszedł bdb w sezonie 2010, więc może im teraz pójść podobnie
14.04.2012 20:59
0
liczę na nich :)
14.04.2012 21:13
0
3. fotoman wszystko fajnie, ale nie zapominaj, że Lotus (w 2010 roku jeszcze Renault) przygotowało f-duct na GP Belgii, podczas gdy inne zespoły miały to rozwiązanie mniej więcej na GP Turcji. Oczywiście życzę im powodzenia, ale zobaczymy w jakim tempie uda im się opracować własny system.
14.04.2012 21:52
0
Ha, tak właśnie myślałem , że Lotus z jednej strony oprotestowuje Mercedesa, a z drugiej jest już dość zaawansowany w DDRS-ie. Nie pamiętam, już kto, ale ten ktoś (z forumowiczów) również pisał , że Lotusowi była potrzebna oficjalna interpretacja i zgoda na nowe rozwiązanie, po to właśnie, żeby rozwijać własne, jak się okazuje- pewnie znacznie ciekawsze rozwiązanie. I niniejszym to się jakby potwierdziło.
14.04.2012 21:53
0
Tak więc, może się mylę, ale moim zdaniem Lotus nieźle kombinuje.
14.04.2012 22:15
0
5. noke54 skuteczność na poziomie 15 pkt.:) Ja bym nie "rozpaczał" nad tamtym sezonem. Pierwszy sezon w nowych gatkach... Lopez poczuł moc jaka jest w dyspozycji (kasa) Dziadka:) Teraz nie ma powodu aby stopować lub nie dawać wiary w rozwiązania dające konkretne profity, profity mile widziane przez wszystkich, nawet tych co "okupują" powierzchnie bolidu, które chętnie przyjmą wszelkiego rodzaju kalkomanie:)
15.04.2012 15:28
0
@5. noke54 - bolidy BMW Sauber Ferrari miały f-duct prawie od początku sezonu, ale nie był zbyt wydajny...
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się